Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Αν ήμουν σεναριογράφος

Γυρίζει ο γιος στο σπίτι αργά και η μάνα του δεν κοιμάται, κάθεται και τον περιμένει.


(Η σκηνή αρχίζει με πλάνο στο ρολόι που δείχνει 5, μετά πάμε πλάνο στη μάνα που κάθετε και κουνάει νευρικά το πόδι της, μετά ακούγεται η πόρτα, μπαίνει μέσα ο γιος και αρχίζει ο διάλογος)


μαμά (με ανακριτικό ύφος): Πού ήσουν παιδί μου τέτοια ώρα; Έχει πάει 5 το πρωί.


γιος (με ύφος που δείχνει ότι βαριέται απίστευτα): Πώς κάνεις έτσι ρε μάνα… Ήμουν με κάτι παιδιά στο σπίτι του Μάκη.


μαμά (με υπεροπτικό και επικριτικό ύφος): Ποιου Μάκη; Του γιου της Σούλας που μένει απέναντι; Αυτός παιδί μου το πάει το γράμμα!


γιος: Όχου! Δεν σε αντέχω όταν αρχίζεις τις κατινιές!


μαμά (με ύφος «η μάνα έχει πάντα δίκιο»): Εγώ ανησυχώ για σένα γιατί είμαι μάνα σου κι εσύ με λες κατίνα! Εγώ για το καλό σου το λέω παιδάκι μου, γιατί φοβάμαι μη σε ξεμοναχιάσει αυτός ο Μάκης και γίνει κανένα κακό…


γιος: Έλα τώρα ρε μάνα, τι είναι αυτά που λες; Να με ξεμοναχιάσει λέει. Παιδάκι είμαι; Εξ άλλου, δεν ήμουν μόνος μαζί με τον Μάκη. Ήταν εκεί και ο Τάκης της κυρίας Κούλας, ο Λάκης της κυρίας Βούλας και ο Σάκης της κυρίας Τούλας


μαμά (με ύφος «τώρα το παθαίνω το καρδιακό»): Τι;;; Ήταν εκεί ο Τάκης;


γιος (αρχίζει να τα παίρνει στο κρανίο): Ναι μαμά, ήταν…


μαμά (με ύφος «μου έρχεται κι άλλο καρδιακό»): Ήταν εκεί κι ο Λάκης;


γιος (τα ‘χει πάρει στο κρανίο): Ναι μαμά, ήταν…


μαμά (με ύφος «απόψε θα πάω από καρδιά»): Και ήταν εκεί κι ο Σάκης;


γιος (τα πήρε πολύ άγρια στο κρανίο): Ναι ρε μάνα ήταν! Τι θες τώρα;


μαμά (με ύφος «η μάνα μιλάει τώρα, εσύ σκάσε»): Παιδάκι μου, τι δουλειά έχεις εσύ με αυτούς; Όλη η γειτονιά ξέρει ότι αυτοί το πάνε το γράμμα!


γιος (ο οποίος κοντεύει να βγάλει καπνούς από τα αυτιά): Ο ένας το πάει το γράμμα, ο άλλος το πάει το γράμμα, έλεος ρε μάνα!


μαμά (με ύφος «η μαμά τα ξέρει όλα»): Αχ παιδάκι μου, έχει χαλάσει η κοινωνία… Τώρα πια οι περισσότεροι το πάνε το γράμμα και καμαρώνουν κι από πάνω… Αχ… Πάει ο κόσμος, χάλασε. Μια απορία έχω μόνο…


γιος: Τι απορία;


μαμά (με ύφος σαν να λέει κάτι απόλυτα λογικό): Αφού όλοι το πάνε το γράμμα, γιατί αργούν τόσο τα ΕΛΤΑ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: