Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Επέστρεψα

Έχουν περάσει σχεδόν δυο χρόνια από τότε που εγκατέλειψα το blog μου.
Πραγματικά, δεν ξέρω γιατί το εγκατέλειψα. Ίσως επειδή φοβήθηκα ότι θα έπρεπε να αφιερώνω περισσότερο χρόνο απ' όσο είχα στη διάθεσή μου, ίσως επειδή ένιωθα ότι δεν έχω την ικανότητα να αποτυπώνω με ακρίβεια τις σκέψεις μου με τη μορφή λέξεων (φοιτήτρια πολυτεχνικής σχολής γαρ) πάνω σε ένα λευκό τμήμα της οθόνης...
Όπως και να 'χει, το blog δεν δημιουργήθηκε για να αναδείξει τις ικανότητές μου στο χειρισμό του γραπτού λόγου. Δημιουργήθηκε σαν ένα είδος διαμαρτυρίας.
Αυτό σκέφτηκα την ώρα που, ψάχνοντας στους σελιδοδείκτες μου, έπεσα πάνω στο blog μου. Μερικά δευτερόλεπτα ήταν αρκετά για να πάρω την απόφασή μου. "Όχι ρε γαμώτο. Δε θα τα παρατήσω έτσι εύκολα. Είμαι blogger εξ αντιδράσεως και αυτό δε θα αλλάξει ποτέ.", είπα στον εαυτό μου.
Μέσα στο επόμενο δευτερόλεπτο είχα ήδη κλικάρει στο σελιδοδεικτή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: